Sabtu, 23 Juli 2016

Promo Tupperware Agustus 2016

Promo Tupperware Agustus 2016 - butik Tupperware di dalam CSB Mall bermula pada 18-24 Julai 2016. Selain memaparkan dan menjual produk, butik Tupperware Tupperware mahu memperkenalkan lebih banyak produk kepada orang ramai, bahawa bahan-bahan mentah semulajadi dan selamat untuk digunakan. sterofoam berbanding yang mengandungi bahan kimia. Menyokong gaya hidup hijau go, kerana ia boleh digunakan lagi dan jaminan sepanjang hayat.

jaminan seumur hidup terpakai untuk penggunaan biasa. Sebagai contoh, beliau berkata, tudung balang retak kerana hayat cukup lama. Tupperware dikenali sebagai pilihan perniagaan untuk wanita. Memang benar Tupperware wanita wajar sebanyak 90 peratus, tetapi 10 peratus dipenuhi lelaki. Promo Tupperware Agustus 2016 juga cuba untuk menangkap ahli-ahli baru yang ingin mempunyai pendapatan tambahan, panggilan suri rumah masih boleh menjadi produktif tanpa meninggalkan kerja rumah. "Masa Perniagaan Tupperware adalah fleksibel, dia boleh mengambil anak-anak mereka ke sekolah," katanya kepada Radar Cirebon, semalam.

Setiap bulan ada sahaja produk baru. Itulah sebabnya ahli-ahli sentiasa semangat untuk memperkenalkan Promo Tupperware Agustus 2016. Belum lagi ada keuntungan untuk 30 peratus daripada jualan, bonus berjalan di luar negara dan tahun ini sepanjang tempoh dari Ogos hingga November 2016 terdapat cabaran dengan hadiah Umrah dan perjalanan ke Yerusalem untuk bukan Islam. Kanaah ditambah untuk mereka yang ingin menyertai agak minimum Rp900 ribu plus bonus beg kit membeli-belah. "Jika ia ahli boleh setiap diskaun pembelian," kata beliau

Tidak ada komentar:

Posting Komentar